2014.01.25.
00:50

Írta: lilaoo

nos, ismét elérkezett ez a pillanat. mint olyan sokszor, most is a blogolon kötöttem ki. valahogy mindig itt lyukadok ki :) . előző blogom nem töröltem ki, sok emlék van benne, amit nem szerettem volna, ha elvész, tehát csak "elbújtattam a világ elől" , az irományaim mégis megmaradtak nekem. most jó így, tiszta lappal kezdeni. :)
aki netán olvasott eddig, úgyis rám fog ismerni, de még mindig úgy vagyok vele, hogy ha csak én olvasom el azt amit írtam az sem zavar :)
az idő szalad, sok minden történt velem pár hónap alatt.. már külön élek a szüleimtől egy jó ideje, Szerelmemmel és a Kisfiunkkal. Fiam, Józsika februárban lesz egy éves, de nekem úgy "rémlik" mintha most bújt volna ki a pocimból :) ez alatt a pár hónap alatt gazdagabb lettem sok nevetéssel-sírással, nehézséggel, problémával, gonddal, örömmel, bánattal, szép pillanattal, boldogsággal, főzős pillanattal, háziasszonykodással, veszekedéssel, kibéküléssel, hisztivel, szerelmes pillanattal és még sorolhatnám, a lista végtelen.
felnőttem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://00lila.blog.hu/api/trackback/id/tr486210944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doktorneni 2014.01.25. 07:34:00

Gratulálok , üdv újra itt

lilaoo. 2014.01.25. 09:51:08

köszönöm! :)

pericardium 2014.01.25. 10:42:34

Megvagy. :) Örülök, hogy sikerült különköltözni, és hogy jól alakulnak a dolgok! :)

lilaoo. 2014.01.25. 10:49:03

Muffinhercegnő :) hát megyeget valahogy, még ha sokszor nehéz is.
süti beállítások módosítása